Gå til hovedinnhold

☆ Ikke lenger i 20 årene ☆

30 april fylte jeg 30 år - gikk ikke helt som planlagt. Da jeg hadde ordnet med bursdagsparty osv, men vi tar det igjen iløpet av sommeren med gode venner. Men vi reiste på vognen sammen med svigerfamilien og det var kjempe koselig. Vi reiste til Hvaler for å spise, fikk meg drink å greier! Jeg er så heldig som har verdens beste svigerfamilie, de betyr så utrolig mye for meg. Fikk fine gaver som jeg satt så stor pris på.

Av Kristian fikk jeg to nye anheng til charms armbåndet mitt - en ballerina sko og en vinge <3


Er det ei som betyr veldig mye må dere være Katrine, storesøsteren til Kristian.
Ei herligere jente, mer positiv og enklere venninne å kunne prate med er vanskelig å finne. Virkelig godt med ei god venninne her som jeg kan snakke med ALT om. Vi er så like på så mye og det er ikke alle man kan ha det så morsomt med. Hu er rett og slett som en lillesøster, selv om hu ikke er så mange år yngre enn meg hehe. Fantastiske Katrine - er så glad i deg <3


Kommentarer

Anonym sa…
Gratulere vel overstått dag! 😉😄

Klem fra "mommo64"
Anonym sa…
Gratulerer med overstått!:) Kan du ikke lage et innlegg med hvordan du og kristian bor? Intreiør osv...!!:):) Hilsen ei som heier på deg.

Populære innlegg fra denne bloggen

☆ Tjohei ☆

Jada det er liv i meg, folk spør hele tiden siden jeg ikke er noen aktiv blogger lenger. Men det har seg sånn at jeg vet ikke om jeg vil dele så mye her lenger, da jeg ikke vet hvor det havner hen. Og at det er utrolig mange der ute som bare er inne å sniker innom bloggen for å se om det er noe nytt de kan prate om. Derfor er jeg nok der nå at jeg vurderer å slutte helt med blogging og heller fortsette på den som er sperret. For der har jeg en oversikt over hvem som får lov til å lese og hvem jeg deler ting med!

Men jeg har det bra, har jo verdens beste kjæreste og venner, for ikke å nevn om svigerfamilien min. Dagene går til planlegging av 30 års dagen min som skal feires med herlige venner og jobbing i omsorgsboligen. Stor trives med livet som det er akkurat nå! Pluss minus noe, men sånn er det noen ganger.

Så vi får se hva tiden bringer og om det blir noe mer blogging eller om det blir stille herfra og denne slettes! Sånn blir det når man er lei av folk som bare skal snoke og ha n…

☆ Livets forandringer ☆

Som mange har fått med seg er det slutt mellom Kristian og meg - det har vært noen tøffe uker, men jeg har heldigvis hatt venner rundt meg. Jeg får bare tenke at han var for ung og ikke klar for ett langvarig forhold. Så nå ser jeg etter leilighet i Porsgrunn og Skien, for jeg vil tilbake til vennene mine der. Savner de så utrolig mye. Kommer til å savne de fantastiske vennene mine som jeg har her også, som Mari, June, Cathrine og Marius.


Men dagene går - Marius har vært her så og si hver dag, noe som har gjort litt med følelsene til oss begge to. Så ja vi er i ett forhold. Men jeg flytter nok uansett, for jeg må ut av denne leiligheten og er billigere for meg i Telemark enn her oppe. Skal bli godt å komme tilbake til vennene mine, men kommer virkelig til å savne Marius. Men vi kommer til å være MYE hos hverandre, så får vi se hva som skjer etterhvert. Marius betyr utrolig mye for meg, han har stilt opp siden dag 1 og vi er så utrolig like på så mye, men forskjellige på mye også. Vi …

☆ La Marius slippe smerter ☆

Jeg har startet en "spleis" for min kjære Marius, av den grunn at det er så vondt å se hvor mye han kjempe i det daglige. Derfor ønsker jeg at vi skal kunne klare å spare, samtidig som kanskje noen snille der ute vil hjelpe oss. Jeg legger med linken til spleis siden :) Under bildet vil du finne litt informasjon. Setter utrolig stor pris på deling! LA MARIUS FÅ RESTEN AV LIVET <------- LINK Marius er 26 år og har en sykdom som heter  Charcot - Marie - Tooths.   Charcot-Marie-Tooths sykdom (CMT) er den vanligste formen for arvelig nevropati og inndeles igjen i flere undergrupper. Det finnes to hovedtyper av CMT, type 1 og 2. CMT kjennetegnes av nedsatt muskelkraft, følesans og leddsans i føttene og delvis hender og armer. Mer om denne sykdommen kan leses om på frambu.no Ikke nok med at Marius sliter med bein som mister følelsene, never som ikke funker og alt annet av muskler som blir svakere - så har han hofteleddsdysplasi. Hoftene til Marius knaker og detter ut av leddet. Han…